+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM Отзывы

рейтинг отеля

88%
Очень хороший

363 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    90%
  • Чистота

    94%
  • Оборудование

    88%
  • Комфорт

    88%
  • Соотношение цена / качество

    82%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Stanislav Skopeček

Пожилые пары, 12.9.2016

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
76 %
  • krásné parky, nepřelidněnost

  • počet míst v jídelně v hotelu Pawlik je menší než počet hostů, a nerozdělený čas podávání jídel vede k situacím, že v exponovaných dobách po výběru jídla není možné najít volné místo u stolu. Ten, který nic netuše si vybere dříve jídlo, než si najde a obsadí místo u stolu, má problém

Персонал
8
Services
7
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
7

František Vídeňský

одинокий путешественник, 25.1.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
76 %
  • Líbila se mi čistota v celém hotelu,perfektmí zájem o klienta.

  • Podle mne 2 procedůry jsou málo a ještě jen 15 min!!!

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
4
Value/money
4

Ivo Svatoň

Пожилые пары, 20.11.2011

Čeština

  • Общий рейтинг
76 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
7
Чистота
10
Комфорт
7
Value/money
8

Květa Broncová

одинокий путешественник, 24.8.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %
  • Nebyli jsme spojojeni s organizací v jídelně. Do jídelny stále přichází lidé a nemají si kam sednou a postavaji s jídlem na talíři i 10min za tu dobu jidlo vystydne. Kazí to dojem z chutného jidla.

Персонал
8
Services
6
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
6

jana Heresová

Пожилые пары, 30.8.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %
  • Vysoká úrověn hotelu, čistota, krásné okolí a skvělý bazén. Vzhledem k velikosti hotelu je jídelna přeplněna a personál se místo obsluhy( část klientů nepohybliva) věnuje úklidu.

  • Péče o okolí Důraz na čistotu Zařízení hotelu včetně sluneční terasy a Aquaparku Zařízení lázěnského provozu Dobrá kuchyně

  • Malá kapacita restaurace, přeplněná jak při snídani, tak při večeři Vzhledem k přeplněnosti krátká doba večeře do 20 hodin Během krátké doby pro stravování se personál věnoval úklidu stolů místo obsluhy, ráno si klienti museli sami prostřít a servírky přitom nad nimi mávaly ubrusy a připravovaly příbory na oběd a pod.

Персонал
6
Services
7
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Miroslava Schongutova

Пожилые пары, 10.11.2017

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
78 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
7
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8

Věra Nálevková

одинокий путешественник, 28.12.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %
  • Výborný a sofistikovaný přístup manažera Mgr, Františka Nedbalého. Skvělá organizace i výběr štědrovečerní večeře v komorně laděné restauraci č.2, Výborné a erudované služby pracovnice rezervačního centra i výklad při prohlídce města. Dobrý výběr stravování. Pečlivé výkony provozních pracovníků a pracovnic lázní.

  • Původně v rozpisu procedur bylo uvedeno u ing. Čipery pouze 9 procedur namísto 10 i když jsem na recepci odevzdala písemný pobytový poukaz. V sesterně č. 9 byl po mé intervenci tento rozpis opraven, ale nikdo z personálu se neomluvil. Házeli to na lékařku. Lékařkou ani sestrami nám nebyla nabídnuta možnost přikoupení procedur ani elektroléčba, slatina atd. Dne 23.12.ráno v 8,30 (začátek)jsme nebyli vpuštěni do bazénu na cvičení s tím že jsme tam měli být v předstihu ,když jsme se ohradili, že jsme tam na čas, mladá cvičitelka se nám smála do očí. a administrativní pracovnice u vchodu pravila,, že oni nejsou hotel PAWLIK, ,ale Aquaforum,( přičemž účty z restaurace za nápoje a patrně i služby jdou na ně).. Na sesterně v č. 9 opět proceduru nahradili, ale rozpis napsali německy. Opět nedbalost .Některý personál si patrně myslí, že ,český zákazník je tam kvůli nim e ne naopak. Při. jednání s pracovnicemi administrativy jsem měla dojem, že se snaží přehazovat svoje pracovní úkony na ty druhé a vymlouvají se na počítačový systém a svoji administrativní práci si po sobě nekontrolují.

Персонал
6
Services
6
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
7

Anonym

одинокий путешественник, 27.9.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
8
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
6

František Komárek

одинокий путешественник, 22.8.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %
  • Odvoz kufrů při příjezdu na pokoj Hudební večírky v prostoru hotelu.

  • Nebylo k dispozici slíbené parkování u hotelu Pronájem kola na půl dne za 120 Kč.

Персонал
7
Services
6
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
8

Stanislava Gösslová

Пожилые пары, 1.8.2016

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
78 %
  • Příjemný personál, zvláštˇ personál na procedurách.

  • Průměrný úklid

Персонал
10
Services
10
Чистота
5
Комфорт
6
Value/money
8

Zdena

Пожилые пары, 6.4.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %
  • ubytování,čistota,komfort celého komplexu

  • stravování, byli jsme v tomto hotelu před dvěma lety a strava byla daleko chutnější než nyní. Mylné informace ze strany recepce.

Персонал
8
Services
7
Чистота
9
Комфорт
8
Value/money
7

Vladimír Izbický

Семья со взрослыми детьми, 19.10.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %
  • Vážený pane řiditeli, Chci Vám osobně touto cestou poděkovat za rychlé vyřešení mého problému se zapomenutým občanským průkazem a posílám kopii tohoto dokladu, jak jsme se dohodli. Bohužel tomuto řešení předcházelo velice nepříjemné jednání s vedoucí pracovnicí recepce hotelu Pawlik. Vzniklou situaci nebyla schopna jakkoli řešit. Dvacet minut nás přesvědčovala /pozval jsem celou rodinu na relaxační pobyt ve vašem hotelu/ o povinnosti mít u sebe občanský průkaz nejen v zahraničí, v republice, ale i v místě bydliště. Recepce se změnila ve služebnu veřejné bezpečnosti a vypadalo, že jediné řešení je vrátit se domů 200 km pro požadovaný průkaz. Tuto nepříjemnou, stresující a zdlouhavou situaci nakonec vyřešila její podřízená radou, aby zavolala Vám a zeptala se co s tím. Patří jí za to dík. Také některé /většina ne /pouze některé další členky z týmu hnědých vestiček se chovaly netaktně, spíše jako dozorkyně. Škoda, že tím znehodnocují skvělé vystupování ostatních - pokojských ,pracovníků zdravotních zařízení,obsluhy v jídelně a mnoha dalších. Přesto hodnotíme pobyt na jedničku - ale s jedním nepříjemným minusem.

Персонал
0
Services
9
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
6

Lucie Šebestová

Пожилые пары, 13.10.2010

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
5

Anonym

Пожилые пары, 19.2.2024

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6

Anonym

31.10.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %
  • Dobrý den hotel super až na to že asi máte špatně odvětranou kuchyň jídlo bylo cítit až v bloku B v posledním patře ,dále welness služby žádné neměli nic volného neměli takže pouze bazén sauna malá a ještě za tak velký poplatek , byli jsme už v jiných resortech a sauna byla v ceně a ještě k tomu několik a neomezeně , takže co k tomu dodat nic moc co se týče večeří také žádný šlágr myslím chuť jídla nikoli množství

  • hotel , služby na recepci

  • sauna , welnes služby , večeře služby v baru také žádný zázrak personál docela pomalý

Персонал
10
Services
4
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6

Pavel Froněk

одинокий путешественник, 26.6.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %
  • Dobré znamená dobré.

  • Aquaforum

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 29.10.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8

Libuše Blechová

одинокий путешественник, 1.7.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 30.9.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Monika Reiterová

одинокий путешественник, 28.6.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %
  • Příjemný hotel, i když veliký, tak ticho v pokojích a výhled do přírody.

  • Velice příjemný personál v restauraci a na procedurách. Čistota na pokoji.

  • Plný bazén, asi to způsobil konec školního roku a špatné počasí, není moc vhodný pro starší lidi, kteří hotel navštěvují.

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
6