+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM

Storno poplatky při zrušení pobytu:

  • 15 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
  • 30 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 32 dní před příjezdem
  • 50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 22 dní před příjezdem
  • 70 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 80 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 2 dny před příjezdem

    • Všeobecné obchodní podmínky

      společnosti Františkovy Lázně AQUAFORUM a.s.
      IČ: 03257533, DIČ: CZ03257533, se sídlem Františkovy Lázně, 5. května 106/9, PSČ 351 01

      zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 1835

       

      I. Kontaktní údaje:

      Františkovy Lázně AQUAFORUM a.s., 5. května 106/9, 351 01 Františkovy Lázně

      Všeobecné obchodní podmínky společnosti Františkovy Lázně AQUAFORUM a.s. (dále jen „podmínky“) upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností Františkovy Lázně AQUAFORUM a.s., 5. května 106/9, 351 01 Františkovy Lázně (dále jen „Lázně“) a hostem - fyzickou osobou, která pobyt v Lázních jako objednatel objednává (dále jen „host“).

      II. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu

      Host si objednává pobyt v Lázních poštou, faxem, telefonicky, elektronickou poštou, nebo osobně. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku jsou:

      • jméno a příjmení hosta, datum narození, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, příp. e-mail),
      • název pobytu (u jednotlivě objednávaných služeb rozsah ubytovacích, stravovacích a léčebných služeb), počet osob, termín pobytu, délka pobytu, místo (lázeňský hotel nebo dependance) a kategorie (pokoj) ubytování, pokud není v nabídce uvedeno jinak.

      Objednává-li tuzemec pobyt pro cizince, je host povinen tuto skutečnost uvést. Po řádně vystavené a podané objednávce je host svou objednávkou vázán. Potvrzením objednávky Lázněmi vzniká mezi hostem a Lázněmi smluvní vztah. Lázně se zavazují zabezpečit hostu služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a host se zavazuje zaplatit Lázním smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce, kterou host podal, a Lázně potvrdily. Léčebné procedury mohou být poskytnuty pouze osobám starším 18 let.

      III. Práva a povinnosti klienta

      Host má právo:

      • být dostatečně a úplně informován Lázněmi o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně,
      • na řádné poskytnutí jím objednaných, Lázněmi potvrzených a zálohově zaplacených služeb; pokud nenastanou nenadálé události, krizové situace a neočekávané okolnosti (vlivy počasí, výpadky energií, politické události, přírodní vlivy – záplavy, zemětřesení apod.),
      • kdykoliv před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. VIII,
      • reklamovat vady poskytovaných služeb,
      • odmítnout nabídku, pokud dojde ze strany Lázní ke změně ubytování.

      Host je povinen:

      • úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti a osobní údaje objednávky,
      • zaplatit Lázním nejpozději v den nástupu na pobyt plnou cenu za pobyt,
      • respektovat předpisy zařízení, jejichž služby využívá,
      • pečlivě si překontrolovat Lázněmi vystavené potvrzení pobytu a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktovat neprodleně Lázně, 
      • seznámit se před potvrzením rezervace s kontraindikacemi lázeňské léčby, které jsou uvedeny na www.pawlik-aquaforum.cz.

      IV. Povinnosti a práva Lázní ke klientovi

      Lázně jsou povinny:

      • poskytnout hostu informace k jeho pobytu,
      • zabezpečit hostu služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě,
      • v případě odstoupení od potvrzené objednávky pobytu ze strany hosta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na pobyt, nebo pokud vzniknou stornovací poplatky rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.

      Lázně mají právo:

      • provést změnu ubytování v případě nutnosti v odpovídající kategorii v rámci hotelů společnosti,
      • předem zrušit či odmítnout pobyt hosta, kterému nebyla po předchozím pobytu u Lázní doporučena další lázeňská léčba (tato informace je obsažena v lékařské zprávě Lázní),
      • předem zrušit či odmítnout pobyt hosta, který nerespektoval při předchozím pobytu u Lázní předpisy zařízení,
      • upravit ceny z důvodu inflace či cenových výkyvů a změn dle aktuálního kurzu při platbě v cizích měnách.

      V. Ceny služeb a jejich úhrada

      Ceny služeb poskytovaných Lázněmi jsou uvedeny v prospektech Ceník 2015/2016, aktuálně platný katalog speciálních nabídek a krátkodobých pobytů, procedury, na www.pawlik-aquaforum.cz nebo speciálních nabídkových listech.

      V případě odlišných informací nebo tiskových chyb platí ceny uvedené na www.pawlik-aquaforum.cz.

      Úhradu objednaných služeb může host provést před nástupem na pobyt nebo nejpozději v den nástupu na pobyt. Náklady spojené s bankovními operacemi Lázně nehradí:

      Před nástupem

      • platba v Kč
        Komerční Banka, a.s., č. účtu 107-8381700217/0100; IBAN: CZ7601000001078381700217; SWIFT: KOMBCZPPXXX
        platba v EUR
        Komerční Banka, a.s., č. účtu 107-8495490297/0100; IBAN:CZ3501000001078495490297; SWIFT:KOMBCZPPXXX; SWIFT:KOMBCZPPXXX
      • poštovní poukázkou

      V den nástupu

      • platbou v hotovosti
      • kreditní kartou (VISA, VISA Elektron, MasterCard, JCB, American Express, Diners Club)
      • poukázkami SODEXOPass - Relax, Flexi, Dárkový, Fokus, Gastro, Holiday, Vital; EDENRED Tiket, Medica, Compliments - dárkový, Holiday, Multi, Benefit card; Ticket sport a kultura (pouze v Aquaforu); CHEQUE DEJENEUR - šek dovolená, Unišek+, Cadhoc - dárkový šek, Unišek (pouze v Aquaforu)

      V případě, že host bude platit pobyt na místě (platební kartou nebo platbou v hotovosti), musí být úhrada pobytu provedena v recepci hotelu nebo ubytovací kanceláři nejpozději v den příjezdu před poskytnutím první služby Lázněmi.

      VI. Potvrzení pobytu

      K čerpání zaplacených služeb opravňuje hosta potvrzení pobytu vystavené Lázněmi. Potvrzení pobytu, které host obdrží, obsahuje následující údaje: jméno a příjmení hosta, termín pobytu, název pobytu a ubytovacího zařízení, kategorii pokoje (pokud není v nabídce uvedeno jinak) a cenu. Host je povinen překontrolovat správnost uvedených údajů. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje host Lázně na výše uvedených kontaktech.

      VII. Nástup na pobyt

      Při nástupu se host v recepci ubytovacího zařízení Lázní prokáže průkazem totožnosti a potvrzením pobytu. Po splnění uvedených formalit recepce hosta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu. S ubytovacím řádem se host může seznámit při nástupu na pobyt.

      VIII. Stornovací podmínky

      Host má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky pobytu. Toto odstoupení ze strany hosta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno Lázním. Lázním vzniká nárok na zaplacení odstupného (dále jen stornovacího poplatku), které je stanoveno podle délky doby mezi dnem storna a prvním dnem potvrzeného pobytu.

      Stornopoplatky jsou účtovány z celkové, tj. potvrzené ceny pobytu následovně:

      Storno pobytu provedeno od potvrzení rezervace:Výše stornovacího poplatku v % z celkové ceny pobytu
      do 32 dní před nástupem na pobyt 15 % (min. 500 Kč)
      31–22 dní před nástupem 30 %
      21–14 dní před nástupem 50 %
      13–7 dní před nástupem 70 %
      6–2 dny před nástupem 80 %
      1 den před nástupem nebo nenastoupení pobytu 100 %

      Dnem storna je skutečný den doručení písemného storna Lázním a započítává se do výše uvedeného počtu dní rozhodných pro výpočet stornovacích poplatků, první den pobytu se do tohoto počtu dní nezapočítává. V případě stornované objednávky provedou Lázně nejpozději do 14 dní vyúčtování a vrácení zaplacené zálohy s odečtenými stornopoplatky.

      IX. Ochrana osobních údajů

      Osobní údaje a údaje o rezervaci jsou nutné pro řádné zajištění rezervace, jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám. Stvrzením rezervace host souhlasí s využitím údajů pro obchodní a marketingové účely. Zrušení souhlasu se zasíláním aktuálních nabídek lze učinit telefonicky na telefonní kontakt Lázní nebo emailovou formou na [email protected]. Host je oprávněn vymazat svoji emailovou adresu z databáze pro rozesílání Lázní také zvolením příslušného odkazu ve spodní části každého informačního emailu.

      X. Závěrečná ustanovení

      Všeobecné podmínky vstupují v platnost dne 1. 1. 2015. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi Lázněmi a hostem upraveny výlučně písemnou formou.

      Předané osobní údaje hosta uvedené v objednávce pobytu použijí Lázně pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi Lázněmi a hostem. Změny vyhrazeny.

       


      Obchodní podmínky Hotel.cz

      1. Pojmy

      1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].

      1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.

      1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).

      1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.

      2. Úvodní ustanovení

      2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).

      2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.

      2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.

      3. Rozhodné právo a právní režim

      3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

      3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

      3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

      4. Proces objednání služeb a jejich úhrady

      4.1. Objednání

      Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

      Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.

      4.2. Cena služby

      Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.

      Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.

      Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.

      Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.

      V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.

      4.3. Platební podmínky

      Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.

      4.4. Dárkové poukazy

      Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.

      Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.

      Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.

      DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.

      Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.

      Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.

      Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.

      Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

      DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.

      Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.

      4.5. Zprostředkování komunikace

      Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

      5. Storno podmínky a reklamace

      5.1. Storno podmínky pro ubytování

      Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

      5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy

      Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.

      Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

      5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.

      5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.

      5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.

      5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.

      5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.

      6. Odpovědnost za obsah a informace na Portálu Hotel.cz

      6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).

      6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.

      6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.

      6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.

      6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.

      6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.

      7. Oznámení o protiprávním obsahu a informacích na portálu Hotel.cz

      7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).

      7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).

      7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

      7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
      (a)  údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
      (b)  identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
      (c)  prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
      (d)  vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
      (e)  další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.

      7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.

      7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.

      8. Další povinnosti Ubytovacího zařízení

      8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.

      8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.

      9. Osobní údaje

      Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
      www.hotel.cz/privacy-policy/

      10. Platnost a účinnost

      10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.

      10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.

      10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.