+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Lázeňský hotel PAWLIK - AQUAFORUM Recenze

Hodnocení hotelu

85%
Velmi dobré

dle 142 recenzí

  • Personál

    85%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    80%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Miroslava Schongutova

dospělý pár, 10.11.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdeněk Šimůnek

jednotlivec, 11.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdenka Satzkeová

jednotlivec, 12.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • ubytování část A vše pod jednou střechou

  • pomalé doplňování potravin v jídelně, pomalé odklízení nádobí ze stolu

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 11.9.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 7.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Líbilo se mi vše, doporučuji všem, kteří chtějí do hotelu zavítat.

  • Nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jarmila Laubová

jednotlivec, 20.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Těsné spojení hotelu s aquaparkem.

  • Nestalo se, že by se mi něco nelíbilo.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Irina

rodina s malými dětmi, 19.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Rudolf Smrž, Ing.

jednotlivec, 6.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

MIkyska Miloslav

jednotlivec, 1.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ivana

jednotlivec, 29.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Vladimíra Blaňková

jednotlivec, 13.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Klidné parkové prostředí plné květin u lázeňského domu Pawlik doporučuji všem co hledají pohodlí, kulturní vyžití,lázeňské procedury ataké troch luxus.Bonus je vstup do Aqua centra.Pokud si chcete odpočinout na tělě i duchu, jeďte do Frant.lázní.Nebudete zklamáni.

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 24.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 10.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • - vybavení pokoje - bohaté menu jídla - snaha o zkrášlení areálu hotelu - vstup do Aquafóra

  • - přemrštěné ceny, zejména stravy - hluk uklízejícího personálu na chodbě již od 6 hodin ráno

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
4

Lenka Valná

jednotlivec, 2.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anna Přibylová

dospělý pár, 29.5.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • V hotelu Pawlik jsme byli velmi spokojeni . Bezprostřední blízkost Aquaparku, procházky parky , velmi příjemný a ochotný personál , čisté a útulné pokoje.Pestrá strava formou bufetu. Možnost neomezené návštěvy bazénu , fit centra.

  • V balíčku Aktivní pobyt , je určitě kryoterapie lákavá . Pro starší pacienty existuje však množství kontraindikací,které při objednávce nedomyslí .Možnost jiné procedury uvést do nabídky by stála za úvahu .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 19.5.2017

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Je škoda, že v hotelu této kategorie není od hostů důsledně vyžadován odpovídající oděv při návštěvě restaurace a hotelového baru.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Karel BARTÁČEK

dospělý pár, 19.5.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

František Jedlánek

dospělý pár, 19.5.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Eva Zemanová

dospělý pár, 18.4.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Věra Nálevková

jednotlivec, 28.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Výborný a sofistikovaný přístup manažera Mgr, Františka Nedbalého. Skvělá organizace i výběr štědrovečerní večeře v komorně laděné restauraci č.2, Výborné a erudované služby pracovnice rezervačního centra i výklad při prohlídce města. Dobrý výběr stravování. Pečlivé výkony provozních pracovníků a pracovnic lázní.

  • Původně v rozpisu procedur bylo uvedeno u ing. Čipery pouze 9 procedur namísto 10 i když jsem na recepci odevzdala písemný pobytový poukaz. V sesterně č. 9 byl po mé intervenci tento rozpis opraven, ale nikdo z personálu se neomluvil. Házeli to na lékařku. Lékařkou ani sestrami nám nebyla nabídnuta možnost přikoupení procedur ani elektroléčba, slatina atd. Dne 23.12.ráno v 8,30 (začátek)jsme nebyli vpuštěni do bazénu na cvičení s tím že jsme tam měli být v předstihu ,když jsme se ohradili, že jsme tam na čas, mladá cvičitelka se nám smála do očí. a administrativní pracovnice u vchodu pravila,, že oni nejsou hotel PAWLIK, ,ale Aquaforum,( přičemž účty z restaurace za nápoje a patrně i služby jdou na ně).. Na sesterně v č. 9 opět proceduru nahradili, ale rozpis napsali německy. Opět nedbalost .Některý personál si patrně myslí, že ,český zákazník je tam kvůli nim e ne naopak. Při. jednání s pracovnicemi administrativy jsem měla dojem, že se snaží přehazovat svoje pracovní úkony na ty druhé a vymlouvají se na počítačový systém a svoji administrativní práci si po sobě nekontrolují.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.