+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 362 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    82%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 31.10.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Skvela kuchyně. Výborný nápad přestavět jídelnu.

  • Pokoj 506 není vhodný pro starší osoby. Nemá výtah, je velmi vzdálený od kliniky, jídelny atd. Výhled 0, malé a asi jediné stitove okno v celém areálu. Uvitala bych parkování v ceně pobytu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Mgr. Zdeněk Rut

Älteres Paar, 9.2.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
28 %
  • • nejpřísnější a nejkvalitnější hlediska i služby při hodnocení, má jen AQUAFORUM a to i v porovnání s podobnými v Evropě • příkladná je i čistota, pořádek a estetický dojem, to je však už normální standard • samotné chování personálu tj. recepce, nosič zavazadel, servis v jídelně, i nápaditost kuchařů je hluboko pod průměrem a setrvává ve stylu socialistických služeb v období sedmdesátých let minulého století - v tom se zastavil čas, možná chce vedení a.s., převážně starším klietům tuto dobu připomenout, ceny zejména nápojů tomu však neodpovídají • otřesem a vrcholem toho nejhoršího je i parkoviště za hotelem, připomíná blátivý tankodrom a ještě je za něj vybírán poplatek

  • • poloha hotelu • čistota a teplo na pokoji • vše pod jednou střechou

  • • úroveň stolování - prostírání a neprofesionalita personálu, chybí úsměv, pozdrav = čtvrtá cenovka! • stejně amatérsky a studeně působí recepce • chybí odnášení a přinášení zavazadel z recepce na pokoje - všude jinde naprostá samozřejmost • úroveň stravování - bez fantazie, chudé na ovoce, nabídky zeleniny i dezertů = připomíná podřadnou závodní jídelnu • nedůstojné prostředí při procedurách - při parafínových zábalech rukou sedí klienti namačkáni na sebe jako slepice na hřadle, ručníky a igelity jsou bez vydesinfikování opakovaně používány - při masáži lávovými kameny si klient odkládá veškeré oblečení na židli, přímo před masérem, stačil by paraván s věšákem

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
1
Wert/Geld
1

Jaroslava Vaculikova

Einzelreisender, 15.6.2015

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Téměř 2 dny jsme prosedeli v cekarnach ,aby nám byl vypracován rozpis procedur.Kvalita jidla neodpovídá počtu hvězdiček hotelu.Personál nervózní ,zřejmě že situace která v hotelu panuje.

Persönlich
3
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
3

Karolina Rychecka

Einzelreisender, 13.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Musely jsme parkovat na druhem konci Františkových Lázni, u hotelu nebylo místo. Za parkování se muselo platit. Špatně zorganizovány procedury. Wellnes pobyt jsem měla společný s kamarádkou, na poukazu jsme byly psány najednou, ale časy procedur jsme mely zcela odlišné i o více jak hodinu. V jiných wellnes hotelech toto bylo zorganizovány lépe. Zásadní problém jsme mely s hlukem ráno na chodbě před pokojem, který dělaly pokojské. Zřejmě nepochopily, ze na wellnes víkend si jede člověk odpočinout. Od 6 hodin hlasitý hovor, bouchani dveří, vzájemně pokřikováním přes chodbu na kolegyni.... Vrchol byl, když v neděli ráno v 8 hodin si pokojské vynutila vstup do pokoje z důvodu zkontrolování mini baru. S něčím takovým jsem se setkala poprvé.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
2
Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Rychecká,
děkujeme Vám za Váš příspěvek.
Velice nás mrzí, že jste tentokrát nebyla spokojena s hotelem Pawlik a že jste nenašla ani jedno slovo do rubriky Kladné hodnocení např. pro moderní rozlehlý Aquapark, do kterého mají hosté volný vstup nebo příjemné prostředí hotelu a krásné okolí plné zeleně.
Hotel PAWLIK se nachází v historickém centru lážeňského města a je pravdou, že u hotelu je počet parkovacích míst omezený, většinou však dostatečný. To je jistá daň za příjemné okolí lázeňských parků, které byly zachovány i za cenu menšího počtu parkovacích míst. Je však zajištěn dostatek dalších parkovacích míst na centrálním parkovišti, které neleží, jak uvádíte „na druhém konci Františkových Lázní“ , ale jen pouhých 5 minut chůze od hotelu. Parkování je opravdu placené, ale tomu zřejmě u hotelů u Vás v historickém centru Prahy není jinak.
Organizování procedur vychází z plánu, který je sestavován léčebným oddělením. Váš požadavek „paralelních procedur“ nám bohužel nebyl doručen. Nebyla tedy možnost jakkoliv Vám paralelní procedury s Vaší přítelkyní zajistit. Naopak u mnoha hostů se setkáváme s požadavkem časového posunu mezi procedurami. Denně v hotelu PAWLIK realizujeme více než 1000 léčebných procedur. Přesto hostům ohledně časování procedur vyjdeme dle možností vždy rádi vstříc. Je však nutné Vaše požadavky včas nahlásit.
Úklid pokojů skutečně může probíhat poměrně brzy ráno, aby bylo možné vše stihnout a připravit pokoj pro další užívání. Budeme rádi, pokud nám k tomuto poskytnete ještě přesnější informace, abychom mohli celou věc prověřit. Pokojské zásadně nikdy nevstupují do pokojů, u kterých je na klice umístěna vývěska „nerušit“ tak, jak je to běžné ve většině hotelů.
Vážená paní Rychecká, věříme, že i přes Vaše připomínky jste prožila v našem hotelu krásné chvíle a velice rádi Vás opět u nás uvítáme.

Miroslava Magni - Vladimír Kofroň

Älteres Paar, 13.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Pokoj ISIS/506 : Plíseň ve sprchovém koutu, nedokonale vyčištěná toalety prach na trámech v pokoji. I přes nahlášení na recepoci v pondělí ránoi po probdělé noci ( mám alergii na prach) nedošlo k úklidu. Druhá noc proběhla s nutným užitím antihistaninik.Mohu doložit fotografiemi. Čistota, resp. nečistota, prach lokace a vybavení pokoje naprosto neodpovídá označení hotelu v počtu *. Strava vlažná, neochota personálu k obsluze 30 minut před termínem. Nebyli jsme seznámeni s dvoufázovým provozem jídelny. Procedury nám byly přiděleny v čase bez konzultace a možnostem úpravy v souvislosti s naším dalším programem

  • Masáž v úterý p. Kofroň - naprosto skvělá, pozdrav a poděkování paní masérce.

  • Viz výše

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Vlasta Cipryanová

Älteres Paar, 11.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Čistota na pokoji

  • Při snídani a večeři jsme často byli nuceni se sednout k neuklizenému stolu - použ.nádobí. Částečná mas. láv.kameny - mám časté zkušenosti s touto masáží, ale tato neodpovídala žádné. Pouze se přikládaly a lávové kameny- 25 min . ležíte na lůžku pod lávovými kameny- stéká z vás pot, který si z obličeje ani nemůžete setřít protože by kameny z vás spadaly -žádná a ani částečná masáž. nedoporučuji. Parafínové zábaly-personál milý, ale klienti nedodržují objednaný čas-tím vzniká zmatek. Na druhý parafín jsme již nešli a manžel nešel ani na lávové kameny.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Jindřiška Wimmerová

Älteres Paar, 9.11.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Domnívám se, že ani tříhvězdičkový hotel si nemůže dovolit hosta ubytovat v pokoji kde podlaha vrže, že při každém kroku budíte partnera a pod dveřmi je pěticentimetrová mezera,takže každé rozsvícení a plomluvení na chodbě ruší hosta.

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
10
Komfort
1
Wert/Geld
3

Petr

Älteres Paar, 29.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Propojení s bazénem - Aquaforum - vstup pro hotelové hosty volný, bufetové snídaně a večeře - dobrý výběr

  • malý výběr procedur bez lékařské prohlídky, masáže z kapacitních důvodů nedostupné, rašelinové koupele jen s lékařskou konzultací, cena konzultace nepřiměřená - téměř 1000 Kč! Nemožnost výměny večeře za oběd.

Persönlich
4
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
3

PETR MATĚJKA

Einzelreisender, 12.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotel splňuje veškerý komfort pro trávení času během wellnessového pobytu. Na čem ještě zapracovat je vstřícnost personálu - hlavně obsluhy v Lobby baru hotelu. Myslím si, že to je vizitka hotelu. Oceňuji možnost placení útraty až závěrem pobytu nikoliv vše během Vaší objednávky.

  • Poloha hotelu a okolí - nádherně rozkvetlý park a udržované zelené okolí hotelu - obrovská pochvala. Čistota pokojů, vybavenost. Určitě propojenost s bazénovým světem v rámci hotelu.

  • Během víkendu (wellness pobytu) nemáte takřka šanci využít doplňkových služeb hotelu jako je například pedikúra, kosmetika...atd.

Persönlich
3
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
1

Pavla

Einzelreisender, 15.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Cena za služby neodpovídá kvalitě. V porovnání se stejným pobytem v Karlovych Varech je Pawlik předražen. Pokoj malý, tekl odpad a bylo rozbite prkenko na wc.

  • Sluneční louka a stylová kavárna v hotelu.

  • Pokoj v budově B v pokroví bez výtahu malý a tmavý. Hluk v jídelně zejmena od personálu při manipulaci odklizení taliřů. Při snidani jiz hodinu pred ukoncenim omezeni u obsazovani stolů.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Manfred Koelling

Älteres Paar, 4.10.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
56 %
  • FKJGGV

  • Zu lange Wege zu den Behandlungsräumlichkeiten. Zu wenige Parkplätze. Die besten werden vom Führungspersonal? blockiert. Das Essen, Mittag und Abend, ist immer zu kalt. Geschmacklich gut. Die Behandlungstermine sind scheinbar nicht aufeinander abgestimmt, wohl nur in die Zeiträume gepresst. Bei Gruppengymnastiken wurde vorwiegend tschisch gesprochen. Eine Übungsleiterin viel durch unangebrachte Äußerungen auf.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Monika Kavanová

Älteres Paar, 21.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Dobrý den, mám 2 zcela odlišná hodnocení - hotel, personál hotelu a ubytování bylo na velmi dobré úrovni a jediná věc k vylepšení je nedostatečná parkovací kapacita. Naproti tomu jídlo a lázeňské služby od nás získají zcela jiné hodnocení. Dovolte mi vypsat pár konkrétních bodů: • Už to, že se restaurace jmenuje jídelna přesně určuje úroveň stravování a obsluhy. Ubrusy se po jednotlivých klientem nemění;, po přinesení prvního nápoje dostanete automaticky účet, nikoli nabídku dalšího nápoje; získat k večeři pro společnost lahev slušnějšího vína byl problém; první den našeho pobytu začal personál večeři sklízet již v 19.05; úprava jídel neodpovídá 4 hvězdičkám hotelu, zcela chybí prezentace jídel ( kuchař Vám nandá jídlo a vrátí Vám do ruky talíř na krajích zašpiněný), v nádobě s uvařenými vajíčky jsou i ty rozbité a vyteklé a podobně........ • Do lázní jsme jeli na relaxační pobyt, ale služby z balíčku Vital spíše způsobovaly stress než pohodu. Úplně zarážející bylo to, že před parafínovým zábalem ani jedna ze sester neudělala žádnou desinfekci rukou, u procedury čekáte jak na nádraží.... masér provádějící masáž lávovými kameny kameny neosušil, takže výsledkem masáže byl pocit studícího mokrého prostěradla na zádech a zcela promočené spodní prádlo.... Jsme pravidelnými klienty lázní v Rakousku a moc nás mrzí, že se dokážeme přiblížit úrovni ubytování, ale stravování a další služby jsou na velmi nízké úrovni. Rozhodně již do Františkových Lázní na relax nepojedeme, přestože je to tak krásné město.

  • hotel, ochota recepce, úklid pokoje obsluha baru

  • kvalita jídla a obsluhy v jídelně, procedury bar otevřený jen do 22 hod

Persönlich
8
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
3

jana mackova

Einzelreisender, 24.8.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Michaela

Älteres Paar, 23.10.2016

Pardubice Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Do hotelu se vracím opakovaně - k důvodům patří skvělá poloha, pěkné ubytování, propojení s Císařskými lázněmi a Aquacentrem, kvalita lázeňské péče a procedur. Dříve jsem si cenila i kvality a úrovně stravování a obsluhy v restauraci.

  • Je mi líto, že musím konstatovat dosti výrazné zhoršení kvality stravy, zejména pak šokující pro mne byla úroveň obsluhy v restauraci, zejména v pracovních dnech, kdy zde tuto službu zajišťovali patrně učni. Dokážu pochopit drobné přehmaty, nikoli však opakovaný nezájem o úklid a přípravu stolů pro další hosty - dokonce i po požádáni. Situace, kdy se po urgencích objednaného nápoje dočká host až po dojedení večeře, pokus a odnesení talíře, když host evidentně drží ještě příbor (s nabraným jídlem) v ruce apod. by patrně nenastaly, kdyby na učně někdo řádně dohlížel a "dirigoval" je - to však buď zcela chybí, nebo je dozor vykonáván nedostatečně. V restauraci není důsledně vyžadován dress code (pouhá cedulka u vchodu asi nestačí), což při současné skladbě hostů bohužel umožňuje i stolování v teplákách apod. Nemohu bohužel nevidět, že ani úklid v pokojích nedosahuje bývalé úrovně. Velmi nepříjemný je zápach z kuchyně, který je všudypřítomný - a zejména při přípravě ryb velmi silný. Celkově s lítostí konstatuji, že oproti předchozím pobytů v hotelu Pawlik došlo k evidentnímu úpadku úrovně poskytovaných služeb. V některých parametrech (viz výše) neodpovídají požadavkům na čtyřhvězdičkový hotel. Poměr cena - kvalita nyní rozhodně nepovažuji za vyvážený.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Inge

Gruppe von Freunden, 6.11.2014

Deutsch

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Putzfrau sehr freundlich. Frühstück o.k. Bademantel auf dem Zimmer.

  • Personal beim Frühstück nicht so freundlich. Zimmerrenovierung wäre nicht schlecht. Wir baten bereits im Vorfeld um nebeneinanderliegende Zimmer, zumindest im selben Stockwerk. War weder letztes Jahr noch bei unserem jetzigen Aufenthalt laut der Hotelleitung nicht möglich. In jedem anderen Hotel, egal in welchem Land, war das immer möglich. Parkplatz sollte für Hotelgäste kostenlos sein.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Blažena Razsdíková

Einzelreisender, 24.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Zcela 100 % hodnocení si zaslouží jen pokojské - milé, vstřícné, precizně odvádějí svou práci.

  • Kapacita hotelu je samozřejmě vyšší, než kapacita jídelen. Proto je nutné po odchodu hostů opět prostřít pro další strávníky - jenže prostírají i na ubrusy, které ušpinili předchozí strávníci. Zastihnout číšníka k objednání si nápoje k jídlu je často marná snaha (řešila jsem to osobní objednávkou u barového pultu). A personálu celého hotelu bylo zřejmě důrazně zakázáno vykouzlit na svém obličeji byť jen náznak úsměvu (čestné výjimky se našly, především z řad pokojských).

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petra Suchánková

Einzelreisender, 25.8.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Za tu cenu bych si přála více osobního přístupu.

  • Celkově pro mě odpočinek v příjemném prostředí.

  • Změna procedury, bez jakéhokoliv upozornění, domluvy. Chtěla jsem oddělená lůžka, byla manželská postel.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Milan Formánek

Familie mit kleinen Kindern, 23.10.2018

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Velký dík patří personálu restaurace a Gentlmens klubu- vstřícnost a ochota , Stejné patří paní pokojské . Recepce byla naopak nepříjemná,nerudná . Hotel není vhodný pro rodinu s dětmi .

  • Zahrada hotelu Personál restaurace a baru Vstup do Aquafora Parkování Vybavení pokoje

  • Naplánované procedury ve stejný čas- to bychom roční dítě dali kam? Po úpravě zase v jiné budově. Nepříjemné a neochotné Recepcni Masáže v ceně pobytu pouze 20 min

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Zdenka Satzkeová

Einzelreisender, 12.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • ubytování část A vše pod jednou střechou

  • pomalé doplňování potravin v jídelně, pomalé odklízení nádobí ze stolu

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Vladimír Klíma

Einzelreisender, 8.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5