Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM Bewertungen
-
Personal
90% -
Sauberkeit
94% -
Ausstattung
88% -
Komfort
88% -
Preis-Leistungverhältnis
82%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Älteres Paar, 31.10.2021
Jihomoravský kraj
Mgr. Zdeněk Rut
Älteres Paar, 9.2.2014
Ústecký kraj
Jaroslava Vaculikova
Einzelreisender, 15.6.2015
Jihomoravský kraj
Karolina Rychecka
Einzelreisender, 13.10.2015
Čeština
děkujeme Vám za Váš příspěvek.
Velice nás mrzí, že jste tentokrát nebyla spokojena s hotelem Pawlik a že jste nenašla ani jedno slovo do rubriky Kladné hodnocení např. pro moderní rozlehlý Aquapark, do kterého mají hosté volný vstup nebo příjemné prostředí hotelu a krásné okolí plné zeleně.
Hotel PAWLIK se nachází v historickém centru lážeňského města a je pravdou, že u hotelu je počet parkovacích míst omezený, většinou však dostatečný. To je jistá daň za příjemné okolí lázeňských parků, které byly zachovány i za cenu menšího počtu parkovacích míst. Je však zajištěn dostatek dalších parkovacích míst na centrálním parkovišti, které neleží, jak uvádíte „na druhém konci Františkových Lázní“ , ale jen pouhých 5 minut chůze od hotelu. Parkování je opravdu placené, ale tomu zřejmě u hotelů u Vás v historickém centru Prahy není jinak.
Organizování procedur vychází z plánu, který je sestavován léčebným oddělením. Váš požadavek „paralelních procedur“ nám bohužel nebyl doručen. Nebyla tedy možnost jakkoliv Vám paralelní procedury s Vaší přítelkyní zajistit. Naopak u mnoha hostů se setkáváme s požadavkem časového posunu mezi procedurami. Denně v hotelu PAWLIK realizujeme více než 1000 léčebných procedur. Přesto hostům ohledně časování procedur vyjdeme dle možností vždy rádi vstříc. Je však nutné Vaše požadavky včas nahlásit.
Úklid pokojů skutečně může probíhat poměrně brzy ráno, aby bylo možné vše stihnout a připravit pokoj pro další užívání. Budeme rádi, pokud nám k tomuto poskytnete ještě přesnější informace, abychom mohli celou věc prověřit. Pokojské zásadně nikdy nevstupují do pokojů, u kterých je na klice umístěna vývěska „nerušit“ tak, jak je to běžné ve většině hotelů.
Vážená paní Rychecká, věříme, že i přes Vaše připomínky jste prožila v našem hotelu krásné chvíle a velice rádi Vás opět u nás uvítáme.
Miroslava Magni - Vladimír Kofroň
Älteres Paar, 13.11.2022
Hl.m.Praha
Vlasta Cipryanová
Älteres Paar, 11.8.2013
Čeština
Jindřiška Wimmerová
Älteres Paar, 9.11.2009
Čeština
Petr
Älteres Paar, 29.10.2012
Čeština
PETR MATĚJKA
Einzelreisender, 12.6.2018
Čeština
Pavla
Einzelreisender, 15.7.2022
Hl.m.Praha
Manfred Koelling
Älteres Paar, 4.10.2015
Deutsch
Monika Kavanová
Älteres Paar, 21.5.2014
Čeština
jana mackova
Einzelreisender, 24.8.2020
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Michaela
Älteres Paar, 23.10.2016
Pardubice Česká republika
Inge
Gruppe von Freunden, 6.11.2014
Deutsch
Blažena Razsdíková
Einzelreisender, 24.2.2014
Čeština
Petra Suchánková
Einzelreisender, 25.8.2020
Středočeský kraj
Milan Formánek
Familie mit kleinen Kindern, 23.10.2018
Zlínský kraj
Zdenka Satzkeová
Einzelreisender, 12.9.2017
Čeština
Vladimír Klíma
Einzelreisender, 8.10.2016
Čeština
(Ohne Textbewertung)