+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM Отзывы

рейтинг отеля

88%
Очень хороший

358 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    89%
  • Чистота

    94%
  • Оборудование

    88%
  • Комфорт

    88%
  • Соотношение цена / качество

    82%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Patricia Bulvasová Plášková

одинокий путешественник, 6.3.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %
  • Vstřícnost recepce. Milé rehabilitační sestry.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Miloslav

Пожилые пары, 12.2.2023

Česká republika

  • Общий рейтинг
96 %
  • Živá květinová výzdoba

Персонал
8
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Margita Bártová

Пожилые пары, 8.2.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
92 %
  • Trochu lépe naplánovat procedury. Měli jsme docela někdy honičku. Bydleli jsme v B . Letět do Císařských lázní, pak na oběd a zpátky na lázeňskou kliniku. Ale rozumím tomu , že vždy to úplně nejde .

  • Vše

  • Nic

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 29.1.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
92 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Jaroslava Židová

Пожилые пары, 2.1.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 31.12.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Jana Šípová

одинокий путешественник, 29.12.2022

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Bez výhrad....

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Lenka Dneboská

одинокий путешественник, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Upravenost všech prostor,péče o živé rostliny, dokonalé znalosti průvodkyně paní Matějkové, koncert v nádherném sále, vynikající strava.

  • Chování několika osob v recepci, nedostatečná informovanost o přístupu do sauny v Aquaforu.

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

Пожилые пары, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
96 %
  • Za nás jsme byli velice spokojení. Jen malá výtka teplejší voda v bazénu. Ale vzhledem k momentální situací to asi jinak třeba nejde.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Dana Chadimová

одинокий путешественник, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
96 %
  • Libilo se mi všechno, kromě služeb Spa. Výborné jídlo, krásný pokoj, nádherná výzdoba. Spokojenost, jsem ve Františkových Lázních již poněkolikáté a ráda se zase vrátím.

  • Naprosto jsme nebyly spokojeny se službami. Přišly jsme s tetou užaslé vyměnit procedury, které jsme měly nastavené tak, že bychom se 25. a 26. prakticky neviděly ani bychom spolu nemohly chodit na jídlo. Velice neochotně nám některé procedury vyměnily, a na náš dotaz, proč je nemáme spolu nám sdělili, " jako jsme to asi měli vědět, každá se jmenujete jinak" . To mysleli vážně v dnešní době propojení na PC, nestačilo se podívat třeba na ubytování ? Dále se do debaty zapojil velice arogantní doktor zřejmě cizinec dle přízvuku ( bylo to dne 23.12. odpoledne ) a velice nevhodně neprofesionálně se smál, když mu moje pětasedmdesátiletá teta řekla, že nemůže chodit na procedury v 17 hodin, protože by pak nemohla jít na večeři, jelikož už nemůže jíst na noc, vzhledem ke svému věku. Otřesné. Ještě že je to lékař jen v lázních, kde toho snad mnoho "nepokazí". Procedury jsme dostaly jen takové, které zbyly, masáž ani jednu !! Jedinou masáž, kterou nám nabízely - byla masáž v čase 27.12. ráno (! ) kdy jsme odjížděly, což bylo pro nás nereálné jednak časově a jednak, hlavně moje teta by pak venku mohla nastydnout.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 28.12.2022

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
92 %
  • Výborná kuchyně, ovšem za ty peníze bych si představoval, že tam bude i obsluha.

  • Připadalo mi někdy, že v lobby hotelu je docela vydýchaný vzduch. Bylo by fajn občas větrat. A v dlouhé chodbě, směrem k automatům s občerstvením, byly cítit cigarety.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 28.12.2022

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
96 %
  • Velmi příjemný vánoční pobyt

Персонал
8
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Ludmila Letochová

одинокий путешественник, 27.12.2022

Olomoucký kraj

  • Общий рейтинг
84 %
  • Až na pár nejasnosti které jsme si nakonec vysvětlili jsme byli spokojeni.

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Jaroslav Hlobil

одинокий путешественник, 27.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Marcela Šímová

одинокий путешественник, 27.11.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Skvělý předvánoční relax. Krátké zastavení a vydechnutí v tomto čase shonu a příprav by měl zažít každý.

  • Individuální přístup k hostům

  • Vše bylo perfektní, nenašla jsem negativa.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 22.11.2022

Vysočina

  • Общий рейтинг
84 %
  • Místa v jídelně byla obsazena,neuklizená,přitom části byly uzavřené nebo rezervované a to po celou dobu výdeje jídel,stačilo by snad třeba na určitou hodinu.

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Miroslava Magni - Vladimír Kofroň

Пожилые пары, 13.11.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
40 %
  • Pokoj ISIS/506 : Plíseň ve sprchovém koutu, nedokonale vyčištěná toalety prach na trámech v pokoji. I přes nahlášení na recepoci v pondělí ránoi po probdělé noci ( mám alergii na prach) nedošlo k úklidu. Druhá noc proběhla s nutným užitím antihistaninik.Mohu doložit fotografiemi. Čistota, resp. nečistota, prach lokace a vybavení pokoje naprosto neodpovídá označení hotelu v počtu *. Strava vlažná, neochota personálu k obsluze 30 minut před termínem. Nebyli jsme seznámeni s dvoufázovým provozem jídelny. Procedury nám byly přiděleny v čase bez konzultace a možnostem úpravy v souvislosti s naším dalším programem

  • Masáž v úterý p. Kofroň - naprosto skvělá, pozdrav a poděkování paní masérce.

  • Viz výše

Персонал
6
Services
6
Чистота
2
Комфорт
4
Value/money
2

Anonym

одинокий путешественник, 29.10.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 16.10.2022

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
92 %
  • Měl jsem v rámci pobytu Víkend 2 procedury. Při dotazu na hlavní hotelové recepci, jak je mám čerpat mi bylo řečeno domluvte se dole v lázních. Dole mi dost nepříjemná paní řekla, že oni žádné masáže nedělají, ať se domluvím na hlavní recepci. Tak jsem to otráveně vzdal. Musím říct, že to byla jediná osoba, která zřejmě neměla svůj den a byla vyloženě protivná. Dále se mi zdá předražené parkování 250 Kč plus pobytová taxa 50 Kč k tomu, je podle mně hodně. Nemůže to být zadarmo, ale 300 denně...???!!!

  • Resort jako takový, stylový s osobitou atmosférou, aquaforum, čistota, příjemný, ochotný, zdravící personál, výborná kuchyně, včetně bohatého výběru, skvělá káva i v jídelně, kterou jsem nezažil v mnoha jiných hotelích podobné kategorie, v celé záp. Evropě, v rámci služebních cest. Okolí hotelu.

  • nepřehlednost jak absolvovat procedury. Cena za parkování, ale prý čím delší pobyt, tím cena klesá

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Anonym

Пожилые пары, 10.10.2022

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8