+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 362 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    82%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 13.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Bohužel byli jsme nemile překvapeni, že v ceně pobytu není zahrnutý pobyt v sauně, rovněž na pokoji bych očekávala spíš láhev minerální vody než-li oplatky. I když jsou místní a výborné. Lednička byla prázdná, rovněž jakákoliv minimální kosmetika (mycí gel apod. ve sprše). Asi je to nový trend, ale dosud jsem se v tak krásném hotelu s tím nesetkala.

  • Prostředí, jídelna, ubytování, kavárna, služby recepce.

  • vybavení pokoje mi připadalo jako na studentské koleji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Nadezda

jednotlivec, 11.4.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vlasta Srncová

jednotlivec, 10.4.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • požadovala jsem a měla jsem v pokynech oddělená lůžka, ale byla manželská postel

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 2.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Pobyt splnil to, proč jsem si zvolila Františkovy Lázně a pobyt v Spa Resort Pawlik

  • Pohoda, klid, odpočinek, relaxace

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Patricia Bulvasová Plášková

jednotlivec, 6.3.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vstřícnost recepce. Milé rehabilitační sestry.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miloslav

dospělý pár, 12.2.2023

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Živá květinová výzdoba

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Margita Bártová

dospělý pár, 8.2.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Trochu lépe naplánovat procedury. Měli jsme docela někdy honičku. Bydleli jsme v B . Letět do Císařských lázní, pak na oběd a zpátky na lázeňskou kliniku. Ale rozumím tomu , že vždy to úplně nejde .

  • Vše

  • Nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.1.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslava Židová

dospělý pár, 2.1.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 31.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Šípová

jednotlivec, 29.12.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Bez výhrad....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Lenka Dneboská

jednotlivec, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Upravenost všech prostor,péče o živé rostliny, dokonalé znalosti průvodkyně paní Matějkové, koncert v nádherném sále, vynikající strava.

  • Chování několika osob v recepci, nedostatečná informovanost o přístupu do sauny v Aquaforu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Za nás jsme byli velice spokojení. Jen malá výtka teplejší voda v bazénu. Ale vzhledem k momentální situací to asi jinak třeba nejde.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Dana Chadimová

jednotlivec, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Libilo se mi všechno, kromě služeb Spa. Výborné jídlo, krásný pokoj, nádherná výzdoba. Spokojenost, jsem ve Františkových Lázních již poněkolikáté a ráda se zase vrátím.

  • Naprosto jsme nebyly spokojeny se službami. Přišly jsme s tetou užaslé vyměnit procedury, které jsme měly nastavené tak, že bychom se 25. a 26. prakticky neviděly ani bychom spolu nemohly chodit na jídlo. Velice neochotně nám některé procedury vyměnily, a na náš dotaz, proč je nemáme spolu nám sdělili, " jako jsme to asi měli vědět, každá se jmenujete jinak" . To mysleli vážně v dnešní době propojení na PC, nestačilo se podívat třeba na ubytování ? Dále se do debaty zapojil velice arogantní doktor zřejmě cizinec dle přízvuku ( bylo to dne 23.12. odpoledne ) a velice nevhodně neprofesionálně se smál, když mu moje pětasedmdesátiletá teta řekla, že nemůže chodit na procedury v 17 hodin, protože by pak nemohla jít na večeři, jelikož už nemůže jíst na noc, vzhledem ke svému věku. Otřesné. Ještě že je to lékař jen v lázních, kde toho snad mnoho "nepokazí". Procedury jsme dostaly jen takové, které zbyly, masáž ani jednu !! Jedinou masáž, kterou nám nabízely - byla masáž v čase 27.12. ráno (! ) kdy jsme odjížděly, což bylo pro nás nereálné jednak časově a jednak, hlavně moje teta by pak venku mohla nastydnout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 28.12.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Výborná kuchyně, ovšem za ty peníze bych si představoval, že tam bude i obsluha.

  • Připadalo mi někdy, že v lobby hotelu je docela vydýchaný vzduch. Bylo by fajn občas větrat. A v dlouhé chodbě, směrem k automatům s občerstvením, byly cítit cigarety.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 28.12.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velmi příjemný vánoční pobyt

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ludmila Letochová

jednotlivec, 27.12.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Až na pár nejasnosti které jsme si nakonec vysvětlili jsme byli spokojeni.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslav Hlobil

jednotlivec, 27.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marcela Šímová

jednotlivec, 27.11.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Skvělý předvánoční relax. Krátké zastavení a vydechnutí v tomto čase shonu a příprav by měl zažít každý.

  • Individuální přístup k hostům

  • Vše bylo perfektní, nenašla jsem negativa.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 22.11.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Místa v jídelně byla obsazena,neuklizená,přitom části byly uzavřené nebo rezervované a to po celou dobu výdeje jídel,stačilo by snad třeba na určitou hodinu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8