+420 222 539 539
Mon - Fri: 8 am – 10 pm, Sat - Sun: 9 am – 10 pm

Lázeňský hotel PAWLIK - AQUAFORUM Reviews

Hotel ratings

85%
Very good

by 142 reviews

  • Staff

    85%
  • Cleanliness

    92%
  • Equipment

    83%
  • Comfort

    85%
  • Value for money

    80%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Miroslava Schongutova

mature couple, 10.11.2017

Ústecký kraj

  • Overall rating
78 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdeněk Šimůnek

single traveler, 11.10.2017

Česká republika

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdenka Satzkeová

single traveler, 12.9.2017

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • ubytování část A vše pod jednou střechou

  • pomalé doplňování potravin v jídelně, pomalé odklízení nádobí ze stolu

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Anonym

mature couple, 11.9.2017

Středočeský kraj

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

single traveler, 7.9.2017

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Líbilo se mi vše, doporučuji všem, kteří chtějí do hotelu zavítat.

  • Nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jarmila Laubová

single traveler, 20.8.2017

Čeština

  • Overall rating
88 %
  • Těsné spojení hotelu s aquaparkem.

  • Nestalo se, že by se mi něco nelíbilo.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Irina

family with young children, 19.8.2017

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Rudolf Smrž, Ing.

single traveler, 6.8.2017

Čeština

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

MIkyska Miloslav

single traveler, 1.8.2017

Čeština

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ivana

single traveler, 29.7.2017

Česká republika

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Vladimíra Blaňková

single traveler, 13.7.2017

Čeština

  • Overall rating
86 %
  • Klidné parkové prostředí plné květin u lázeňského domu Pawlik doporučuji všem co hledají pohodlí, kulturní vyžití,lázeňské procedury ataké troch luxus.Bonus je vstup do Aqua centra.Pokud si chcete odpočinout na tělě i duchu, jeďte do Frant.lázní.Nebudete zklamáni.

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anonym

single traveler, 24.6.2017

Čeština

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

single traveler, 10.6.2017

Česká republika

  • Overall rating
68 %
  • - vybavení pokoje - bohaté menu jídla - snaha o zkrášlení areálu hotelu - vstup do Aquafóra

  • - přemrštěné ceny, zejména stravy - hluk uklízejícího personálu na chodbě již od 6 hodin ráno

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
4

Lenka Valná

single traveler, 2.6.2017

Čeština

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anna Přibylová

mature couple, 29.5.2017

Ústecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • V hotelu Pawlik jsme byli velmi spokojeni . Bezprostřední blízkost Aquaparku, procházky parky , velmi příjemný a ochotný personál , čisté a útulné pokoje.Pestrá strava formou bufetu. Možnost neomezené návštěvy bazénu , fit centra.

  • V balíčku Aktivní pobyt , je určitě kryoterapie lákavá . Pro starší pacienty existuje však množství kontraindikací,které při objednávce nedomyslí .Možnost jiné procedury uvést do nabídky by stála za úvahu .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

group of friends, 19.5.2017

Liberecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • Je škoda, že v hotelu této kategorie není od hostů důsledně vyžadován odpovídající oděv při návštěvě restaurace a hotelového baru.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Karel BARTÁČEK

mature couple, 19.5.2017

Jihočeský kraj

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

František Jedlánek

mature couple, 19.5.2017

Karlovarský kraj

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Eva Zemanová

mature couple, 18.4.2017

Ústecký kraj

  • Overall rating
86 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Věra Nálevková

single traveler, 28.12.2016

Čeština

  • Overall rating
78 %
  • Výborný a sofistikovaný přístup manažera Mgr, Františka Nedbalého. Skvělá organizace i výběr štědrovečerní večeře v komorně laděné restauraci č.2, Výborné a erudované služby pracovnice rezervačního centra i výklad při prohlídce města. Dobrý výběr stravování. Pečlivé výkony provozních pracovníků a pracovnic lázní.

  • Původně v rozpisu procedur bylo uvedeno u ing. Čipery pouze 9 procedur namísto 10 i když jsem na recepci odevzdala písemný pobytový poukaz. V sesterně č. 9 byl po mé intervenci tento rozpis opraven, ale nikdo z personálu se neomluvil. Házeli to na lékařku. Lékařkou ani sestrami nám nebyla nabídnuta možnost přikoupení procedur ani elektroléčba, slatina atd. Dne 23.12.ráno v 8,30 (začátek)jsme nebyli vpuštěni do bazénu na cvičení s tím že jsme tam měli být v předstihu ,když jsme se ohradili, že jsme tam na čas, mladá cvičitelka se nám smála do očí. a administrativní pracovnice u vchodu pravila,, že oni nejsou hotel PAWLIK, ,ale Aquaforum,( přičemž účty z restaurace za nápoje a patrně i služby jdou na ně).. Na sesterně v č. 9 opět proceduru nahradili, ale rozpis napsali německy. Opět nedbalost .Některý personál si patrně myslí, že ,český zákazník je tam kvůli nim e ne naopak. Při. jednání s pracovnicemi administrativy jsem měla dojem, že se snaží přehazovat svoje pracovní úkony na ty druhé a vymlouvají se na počítačový systém a svoji administrativní práci si po sobě nekontrolují.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.